Around the world in 7 days

Around the world in 7 days

What we have all achieved in English in one year was presented by the pupils of Grade 1A. After working on a project for a week the pupils were able to give a power point presentation on the continents and a stage performance, do different dances, sing three national anthems and put their geographical knowledge into English.
--
Was die Kinder der 1A Klasse in English in einem Jahr erreicht hatten, wurde an einem Nachmittag präsentiert. Nach einer Projektwoche konnten die Schüler eine Powerpoint-Präsentation über die Kontinente geben, einen Bühnenauftritt absolvieren, verschiedene Tänze vorführen, drei Nationalhymnen singen und ihre Geografiekenntnisse auf Englisch zum Besten geben.